Asus N75SF-V2G-TZ064V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus N75SF-V2G-TZ064V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

TLuyt 27-12-2011
Geschreven voor: Asus N75SF-V2G-TZ064V

Lekkere notebook voor thuisgebruik. Glare scherm is full Hd en kijkt prettig. Wel af en toe last van spiegeling, maar persoonlijk vind ik een glare scherm qua beeld mooier dan een mat scherm. Heb na aanschaf een SSD erin gezet en de complete configuratie opnieuw opgebouwd. Daardoor ging de prestatie index van de harde schijf naar 7,9. Gek genoeg won met de nieuwe configuratie ik ook een volle punt op de grafische kaart, van 5,9 naar 6,9. Het apparaat is nu supersnel en start in 23 seconden op.
De geluidskwaliteit is met bijgeleverde subwoofer erg goed te noemen. Ik heb intussen heel wat apparaten versleten, maar dit is met afstand de mooiste. Ik vind 'm uitstekend voor thuisgebruik, maar hij is te zwaar(net als de meeste 17" notebooks overigens) om dagelijks mee te sjouwen.

Pluspunten:
- Echt snel als je er een SSD in zet (er kunnen twee schijven in) Is zeker de extra investering waard.
- Nieuwe installatie van ASUS systeem (Dus verse installatie van W7 + installatie mbv de bijgeleverde Asus DVD) verbetert ook de prestaties van de grafische kaart
- Wordt bijna niet warm en is geluidsarm (en ik ben kritisch op dit punt) ventilator heb ik nog niet horen aanslaan

Minpunten:
- Standaard 5400RPM harde schijf is eigenlijk te langzaam. Standaard zouden ze er eigenlijk al een SSD bij moeten leveren.
- Ik moet nog wennen aan het toetsenbord, maak nog veel tikfouten
-De Mousepad hadden ze van ander materiaal moeten maken, dit glijdt niet lekker. Ik ga er een extra muis bij kopen

rjvdl 01-10-2011
Geschreven voor: Asus N75SF-V2G-TZ064V

Net ontvangen, deze laptop. Keurig in de verpakking incl sonicmaster subwoofer (met etuitje)en full HD glanzend scherm. Windows al geactiveerd. Beknopte handleiding in druk bijgevoegd maar volledige handleiding digitaal op de schijf. De hd's zijn gepartitioneerd in 4 partities, 199, 240, 232 en 232 Gb. Mooi design, ook glanzende buitenkant van bovenklep maar dat is persoonlijk. Snel zoals te verwachten, prachtig beeld en super geluid. Zonder subwoofer mis je wel wat bas... De degelijkheid kan ik nu nog niet beoordelen. Maar tot op heden ben ik dik tevreden!